Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014

Μάντραμ προστασίας


archangel-michaelΈνα σημαντικό και με πλήρη δύναμη Μάντραμ προς τον Αρχάγγελο Μιχαήλ, το οποίο λέγεται  οποιαδήποτε στιγμή.
1)    Aρχάγγελος Μιχαήλ μπροστά μου,
Aρχάγγελος Μιχαήλ πίσω μου,
Aρχάγγελος Μιχαήλ αριστερά μου,
Aρχάγγελος Μιχαήλ δεξιά μου,
Aρχάγγελος Μιχαήλ από πάνω μου,
Aρχάγγελος Μιχαήλ από κάτω μου,
Aρχάγγελος Μιχαήλ όπου κι αν βρίσκομαι.
 
Αρχάγγελε Μιχαήλ, Υπέρτατο και Αγνό Πνεύμα Είσαι εδώ!
Σε πιστεύω και δέχομαι ότι:
Πλημμυρίζεις με την Ακτίνα Σου
το σώμα, το πνεύμα και την ψυχή μου.
Οπλίζεις την ύπαρξή μου με δύναμη και θάρρος.
Κόβεις με το σπαθί Σου τα αρνητικά δεσμά που με κρατούν
δεμένο με όντα, ανθρώπους και καταστάσεις.
Ελευθερώνεις την ψυχή μου από τοv φόβο και το σκοτάδι.
Ρίχνεις πάνω μου τον μπλε Μανδύα της προστασίας Σου
και επιτρέπεις να εισχωρήσει μέσα μου μόνο
το αγνό και καθαρό φως της Θεϊκής Αγάπης.
Δέξου τις ευχαριστίες της ψυχής μου.
Γένοιτο!
2)    Στο όνομα της Εγώ Ειμί, αυτό το οποίο Εγώ Είμαι, αγαπημένε Άλφα, εγώ σε παρακαλώ για το έλεός Σου, σε ικετεύω να στείλεις στην ύπαρξή μου την πατρική Σου ακτίνα. Εγώ σε ικετεύω να απλώσεις τα χέρια σου για βοήθεια και να με φυλάξεις από όλες τις αρνητικές ενέργειες και δονήσεις συνέχεια το επόμενο 24ωρο. Εγώ είμαι δικός σου Κύριε, έλα και υπερασπίσου με.
Γένοιτο!
3)    Στο όνομα της Εγώ Ειμί, αυτό το οποίο Εγώ Είμαι,
Εγώ επικαλούμαι την δική μου Εγώ Είμι παρουσία, αυτό το μέρος από τον Θεό μέσα μου, να είναι μαζί μου συνέχεια όλη την σημερινή ημέρα. Σε παρακαλώ δική μου Εγώ Ειμί παρουσία πάρε τον άμεσο έλεγχο για κάθε δική μου πράξη, δράση, λέξη, σκέψη και συναίσθημα. Σε παρακαλώ δική μου Εγώ Ειμί παρουσία να ενεργείς μέσω εμένα συνεχώς σε όλη την σημερινή ημέρα και να καθοδηγείς τη ζωή μου.
Γένοιτο!
I-AM
4)    Στο όνομα της Εγώ Ειμί αυτό το οποίο Εγώ Είμαι και στο όνομα του αγαπημένου άγιου Χριστού μέσα στην καρδιά μου, εγώ επικαλούμαι τον αγαπημένο Μόρυα να εισέλθει στον ναό μου και να δράσει μέσα από εμένα για την εκδήλωση της βούλησης του Θεού, στα φυσικά επίπεδα και στα πυκνά στρώματα των αστρικών επιπέδων. Αγαπημένε  Μόρυα, σου αφήνω σε πλήρη διάθεση όλα τα κατώτερα τέσσερα σώματά μου, το φυσικό, το αστρικό, το νοητικό και το αιθερικό. Πράξε μέσα από εμένα την βούληση του Θεού.
Γένοιτο! Αμήν
5)    Αγαπημένη Εγώ Ειμί παρουσία προστάτευσε την ύπαρξή μου με τον κώνο του λευκού φωτός. Σου παραδίδω το σύνολο των τεσσάρων κατώτερων σωμάτων μου – το φυσικό, το αστρικό, το νοητικό και το αιθερικό. Καθάρισέ τα από οτιδήποτε κακό με την βιολετί φλόγα και απελευθέρωσε τον ναό μου για την έλευση του Κυρίου.  
Γένοιτο!
6)     Στο όνομα της παντοδύναμης, αγαπημένης Εγώ Ειμί Παρουσίας και του  αγαπημένου, Αγίου Χριστού μέσα στην καρδιά μου, Ω αγαπημένε Άγιε Γερμανέ έλα με το ισχυρό σου Φως, κάνε με αόρατο για κάθε σατανική δύναμη που προσπαθεί να μου επιτεθεί. Μεγάλωσε, σταθεροποίησέ με, γίνε ένας προστατευτικός μανδύας και τύλιξέ με για πάντα.
Ομ (3 φορές)
Σε ευχαριστώ αγαπημένε Άγιε Γερμανέ!
7)    Στο όνομα του Θεού εν Ζωή, της δικής μου Εγώ Ειμί Παρουσίας και με την φλόγα του Ιησού Χριστού, Εγώ προκαλώ κάθε φωνή που μιλά από μέσα μου ή από έξω. Και λέω, Εγώ απαιτώ να μου δείξεις το φως σου! Εγώ καλώ την φλόγα του Αγίου Πνεύματος να καταναλώσει σε εσένα όλα που είναι λιγότερο της Θείας τελειότητας. Εγώ καλώ τους Ελοχίμ και τον παντεπόπτη οφθαλμό του Θεού να αποκαλύψουν την αλήθεια, να αποκαλύψουν το ψέμα και να απογυμνώσουν όλη την θνητή συνειδητότητα από την θνησιμότητά της. Ας αντικατασταθεί εδώ και τώρα με την αθάνατη φλόγα της πραγματικότητας του Θεού."


πηγή :http://www.r-u-sirius.net/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου